keskiviikko 26. marraskuuta 2014

Sisustuspilleri

Tämä on kaukana siitä unelma kodista jonka haluaisin luoda poikaystäväni kanssa, mutta teen parhaani viihtyäkseni tässäkin kodissa. Kun muutimme tänne vuokralle kämppikseni kanssa kaikki seinät olivat tylsät valkoiset, onneksi saimme vähän piristää kämpän ilmettä. Pienet jutut merkitsevät paljon ja monilla yksityiskohdilla saa leikiteltyä.


 Työhuoneena toimii Ikean työpöytä makuuhuoneessa. Olen myös laittanut olohuoneeseen väliaikaisen ompelupisteen. Tarkoitus olisi saada joulumyyntiin muutama lastenvaate. Niistä lisää myöhemmin.





 Valoa syksyn hämärään! Olen tehnyt Vimman-savipajalla kaksi kruunu kynttilätuikkupurkkia ja olin äitini kanssa myös valotalo kurssilla Paimiossa. Nämä välkkyvät valoa kauniisti illan pimeässä.





 En tiedä teistä, mutta minulla alkaa jouluintoilu jo aikaisin. Olen jo viimekuussa aloittanut kuuntelemaan joulumusiikkia, viime viikolla osin glögiä ja eilen lainasin kirjastosta pari joulukirjaa. Pian saa alkaa tehdä joulukortteja ja koristella kodin joulupukuun.








 Olen järjestellyt vuokra-asuntoni keittiönpöydän uudelleen ja se toimii tällä hetkellä työpöytänäni. Tässä pisteessä syntyy lastenvaatteita ja muita tuotteita joulumyyntiin.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti