sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Elämää villasukkien ja havupuiden lomassa



Hei kaikki!
Viime postauksestani on kulunut paljon aikaa ja olen tietoisesti pitänyt vähän lomaa bloggailusta ilman ilmoitusta. Henkilökohtaisessa elämässni on tapahtunut niin paljon uusia, suuria muutoksia että ei riittänyt enää voimia kirjoittaa blogiin...saatika tehdä mitään käsitöitä mistä postata. Ei minulle nyt mitään ihmeellisen ihmeellistä ole tapahtunut, kunhan olen elänyt maailmassa ilman blogia. Itseasiassa en ole muutenkaan kauheasti ollut tietokoneen äärellä. Jotenkin aika vain kuluu todella vikkelästi...




Aloitettuani uuden koulun elokuussa minulla ei ole ollut muuta kuin kiire. Ennen kuin aloitin koulun päätin muuttaa Turkuun, no ennen sitä piti löytää kämppä. No, kämppä löytyi ja sitä päätettiin sitten vähän ehostaa ja sisustaa. Samalla alkoi uusi koulu joka on ottanut oman osuutensa myös vapaa-ajastani. Koulutehtävien raskaus yllätti minut itsenikin. Ja jottei elämä kävisi liian helpoksi ja ettei vain jäisi ylimääräistä aikaa käsitöille ja muille harrastuksille elämääni on tullut yksi täysin uusi ihminen ja hänestä on tullut todella tärkeä minulle ja parisuhde on tällä hetkellä mennyt melkein kaikkien yllämainitsemieni asioiden edelle. Kämppä nyt on valmistunut pikkuhiljaa, välillä käyn vanhempien luona kyläilemässä. Ja jos en ole koulussa olen poikaystäväni kanssa ja jos en ole hänen kanssaan olen joko koulussa tai ystävieni kanssa. Ei ole jäänyt paljoa aikaa millekkään muulle.

Tänä viikonloppuna minulle oli ensimmäinen viikonloppu kun minulla ei ollut mitään sovittuna sen jälkeen kun aloitin koulun. Oli asiat sitten pieniä tai isoja vihdoinkin minulla on ollut täysin vapaa viikonloppu. Olen tehnyt mitä olen halunnut, katsonut vähän sarjoja netistä, neulonut sukkaa ja ollut poikaystäväni kanssa. Asioille tämän hetkisessä elämäntilanteessani on muodostunut uudenlainen tärkeysjärjestys minulle. Olen vain yrittänyt pysytellä pinnalla kaiken tämän tekemisen ja tekemättömyyden keskellä. Vihdoinkin alkaa tuntua, että asiat rauhouttuvat pikkuhiljaa. 


Kiire tuntuu helpottavan juuri sopivasti jouluksi. En tiedä teistä muista, mutta itselläni on jo joulufiilis. Kuuntelen joulumusiikkia, leivon joulutorttuja ja kuuntelen joulumusiikkia. Tänään tein vähän listaa mitä annan joululahjaksi ihmisille. Tuntuu vähän Monicalta (Frendeistä) kun sählään näitä juttujani näin ajoissa, mutta mikäs siinä jos itse tykkää. Ja vaikka nyt tuntuu, että seuraavilla viikoilla on tyhjiä päiviä kalenterissa, en lupaa, että blogin päivitys on ensimmäisenä mielessäni vapaa iltana. Ensiviikolla jos kaikki menee suunnitelmien mukaan aloitan työssöoppimisen ViherLassilassa ja sen jälkeen menen taas joulukuuksi (to-su) Sauvon Kädet - jouluapulaiseksi. Tammikuussa alkaa taas koulu ja sitten erikoistumme puutarhapuolille minne kukin haluaa. PAM, onkin jo helmikuu ja kevät tulossa! Aika on kulunut todella nopeasti tähän asti, ja eikä varmasti ala kulumaan hitaammin vaikka kuinka toivoisi. Noh, pääasia on se, että elämä on mukavaa ja kaikki on hyvin! Innolla uusiin seikkailuihin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti