torstai 20. toukokuuta 2010

Hamahelmi kokeiluja

Ostin eilen innoissani hamahelmiä kun olen etsinyt niitä ja lelukaupasta löytyi! =) Kun joskus pienenä olen näitä viimeksi tehnyt! =) Sitten en tiedä mihin ne joutuivat ja etsin koko meidän talon läpi, mutta ei missään. Joten päätin ostaa uusia.. :D Ja tässä muutamia erilaisia kokeiluja. Jotkut malleista olen bongannut googlesta jotkut toisten blogeista! Kiitoksia siis siitä! :) Joitakin olen kuitenkin hieman muokannut, etten ihan kopioisi!! ;)
Tässä ostamani hamahelmi jutut:
Muffinsien "kaavasta" kiitos kuuluu tänne! =)
Joka on muuten tosi kiva blogi, kannattaa käydä piipahtamassa! ;)

Ennen silitystä:

Silityksen jälkeen:

Ennen silitystä:

Silityksen jälkeen:


Nämä tässä tällä kertaa...joistakin teen varmaan koruja ja toisista magneetteja ja sen semmoista! =) Näitä on pakko tehdä lisää, ihan himo tehdä! :D

2 kommenttia:

  1. Teit samanlaisen rusetin ku mulla! (: oi kivaa.

    ja ai okei, mä opiskelen sisustusompelua nakkilassa, tai no, valmistun ens viikolla. meil on myös kankaanpainoo, seuloilla tehdään, mut oon kotona ihan kans tehny kalvoilla ja nän. (:

    ja kiitos lukijaks liittymisestä!

    VastaaPoista
  2. Söpöjä! ja kiva että oot tykänny blogistani! :)

    VastaaPoista