maanantai 2. helmikuuta 2009

Italiasta

Moikka kaikille! :)


Äitini oli matkalla Italiassa ja toi minulle Hello Kittyä tuliaisiksi. Ovat aika söpöjä. Sain myös "sateenvarjo suklaa tikkarin". Penaali on jo otettu käyttöön, samoin lompakko. Avaimenperä ei ole vielä löytänyt sitä oikeaa paikkaansa.
Nyt kun minulla on uusi blogi, en aio laittaa mitään rajoitteita mitä tänne kirjoitan. Elikkä välillä voin kirjoittaa jotakin höpöhöpö juttua, tavallaan päiväkirjaa. Niin kuin nytkin. Kirjoitan tässä mitä kuuluu. Tänään olin matematiikan tukiopetuksessa, ja huomenna on kokeet. Osaan melko sujuvasti asiat. Meillä on esim. tälläisiä laskuja: "Piirrä suora y=4x-2", ja osaan piirtää suoran tuon perusteella. Tänään ei sitten muuta kummallista tapahtunutkaan. Illalla tulee Ruma Betty ja Täydelliset naiset, ne pitää katsoa! ;) Joskus maaliskuussa meillä koulussa tehdään tutkielma. En vielä tiedä mistä aiheesta teen sen...ehkä nukkekodeista...? Huomenna on myös hammas tarkastus. :/ Olin tänään myös räpsimääs ulkona kuvia vanhalla järjestelmäkameralla, saa nähdä onnistuvatko.. Jossain vaiheessa (ehkä hiihtolomalla, jos maltan odottaa siihen asti) ompelen Tilda hahmon. Kesäisen mökille. Kesällä menen muuten ehkä Espanjaan matkalle! <33 Olen aina halunnut Espanjaan. :) Mutta ei tänään enää keksi mitään kirjoitettavaa. Hyvää illan jatkoa kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti